Mirror

 
Hej, och glad varlborg på er! Idag åkte jag in till stan på morgonen och tittade på forsränningen med ett par kompisar. Sandra var redan där med Sofia och några andra sen kom jag och sen kom Johannes. Det var meningen att sofia, sandra, jag och alla andra skulle äta på china garden men det blev inte så för det hände en liten sak innan som jag inte ska ta upp här på bloggen. Men jag, Sandra och Johannes åkte iaf till Mc Donald´s nere vid boländerna och käkade lunch. Efter det har vi bara hängt i boländerna kollat runt lite i affärer och snackat en massa. Vid halv fyra åkte alla hem till sig för alla var inte på topp. Jag hade ont i huvudet, i halsen och var förkyld, eller jag är det fortfarande. Vi tänkte åka till typ Gamla uppsala för att gå på majbrasan där men dem börjar inte förns typ vid nio. Innan jag åkte hem så åkte jag, mamma och pappa och handlade mat. Jag/vi tänkte hyra en film p videobutiken men det vr stängt :/ Så ikväll blir det nog lite kortspel, ska nog inte gå ner till majbrasan ikväll eftersom jag inte mår så jättebra och jag har ingen att gå med, men det är skönt att vara med familjen också :)
 
Nu kan jag säga att internet fungerar som det ska med routern (stavning) så då kommer det bli mer bloggande :)
 
Önskar er en trevlig valborgsmässoafton till er alla!, så hörs vi senare. PUSSPUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback