Öppet hus

God natt!, tänkte att jag skulle kika in innan jag somnar :) 
 
Idag har vi haft öppet hus mellan 18.00-19.30, för dom elever som ska börja i höst. Innan det åkte jag hem till Sandra igen, vi tittade på Ullared och det var kul att se det. hahaha^^. Min uppgift under öppet hus var att sitta och jobba "So":P Fick mer hjälp iallafall än på dagtid. Så det var bra! Det var två föräldrar som frågade vad jag gjorde och om lite annat?!! Svarade: "bara hur vårt arbetssystem fungerade på ett ungefär och hur stegen fungerar, hur namn jobbar med dem". Är inte så bra att förklara, men fick improvisera lite. Men det gick bra ändå ;). 
 
Detta blev bara ett kort inlägg för klockan är tio och jag är trött, så ska hoppa i kojs! :) 
Hörs imorgon, God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback