14.09

 1. Väntar på att dansen ska börja// 2. Vinter pic// 3. Nytt hårband från Glitter// 4. Pommes till mellanmål XD
 
Det var det sensste från min instagramIgår var jag hemma från skolan för att jag hostade så mycket och hade huvudverk men jag hade ändå orken till att plugga körkort och till hemkunskapsprov. Även idag är jag hemma en extra dag för attt vila mig lite extra och lite plugg blir det också här hemma, men imorgon går jag till skolan. Måste jobba! Har två uppgifter som ska in på fredag samt HKK-provet och en uppgift ska in på måndag så nu blev det lite stress såhär på slutet men ajg får göra så gott jag kan. Får helt enkelt jobba arslet av mig imorgon och på fredag!!! 
 
Vi får se om jag bloggar lite senare eller inte det beror på om jag orkar eller inte. Börjar tappa min inspiration om vad jag ska blogga om så kom med förslag så är ni snälla! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback