Måndag 30/6

 
Gammal bild från när jag red på ridskola... Så ung jag var haha XD...
 
Idag mötte jag upp Ellen och Sofia på stan för att träffas lite innan vi ska åka på språkresan som är ganska snart. Så exiiited jag ääär!! Har längtat så mycket efter detta. Men kommer sakna alla här hemma så mycket trots att tre veckor kommer gå så fort när man har roligt haha. Har även handlat lite nya grejer till badrummet när jag ändå var på stan. Det blev två marinblåa handdukar, flytande två och en tandborts-hållare. Allt kommer från Åhléns. Efter det så har jag bra chillat hemma hos pappa genom att pysslat i mitt rum, dunkat musik (as usual haha...), kollat på serier osv och väntat på Daniela som är här nu.
 
Ska ha en liten girl-catch-up-night och sen imorgon så ska vi åka hem till henne och rida. Det är så kul att rida, så ska bli kul att få göra det igen :) Har inte gjort det på några år nu så det kommer nog vara underbart när man sitter där på ryggen och bara få den härliga känslan :). Det kommer iaf bli kul! 
 
Ska vara lite social nu, men jag hör av mig imorgon när jag har kommit hem om jag inte hinner göra något snabbt inlägg på morgonen. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback