Broken glass

 
Förlåt för lite dålig på att blogga under dom senaste dagarna. Har inte mått så bra och annars så har jag hängt med kompisar och tränat så har inte riktigt haft tid. I går var jag och mamma på Gränby Centrum och man kan ju säga att jag fick med mig lite smått och gott hehe. Kommer nog komma lite outfit bilder på det, när jag har tid så don´t worry. Efter det så åkte jag till Julia och var där hela kvällen och hade kul. Sov över också vilket var mysigt ♥
 
Jag uppträckte också att min mobil hade spruckit på baksidan när jag hoppade studsmatta. Märkte att jag hade den i fickan och att den åkte ut och studsade på mattan, men när jag skulle lägga ner den i skon så snubblade jag och den studsade en gång till på mattan så var det antagligen då en sprack :( Och jag märkte det heller inte förns efter maten, men jag är iaf glad att det var på baksidan och att den fungerar som det ska göra. Det är iaf positivt :) 
 
Nu: Läsa min nya bok i väntan på maaat!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback