28 Oktober

Hej!
Idag klev jag upp tidigt för att åka på match i Rosersberg. Vi förlorade igen :(. Men vi hade inte så många avbytare idag igen... Men alla kämpade på så bra som dem kunnde. Men jag tycker att vi spelade bättre idag än igår i försvar. Så idag var det mer tryck framåt :).
 
Efter vi hade spelat match skulle jag till en kompis, men vi körde förbi våran avfart från motorvägen :P Så det blev direkt in till stan istället. När vi kom in till stan käkade jag och mamma på Mc´Donalds - drive in, hehe^^. Sen åkte vi och hämta upp mormor för vi skulle till fryispark och kolla lite. "Ni som inte vet vad det är så är det loppis" ;)
Efter det droppade vi av mormor hemma hos henne och sen åkte vi och tittade på stället jag skulle gå på musik-kurs eventuellt, Längtar!!!
 
Nu ska jag titta på "Gossip girl firs season" som jag köpte på fyrispark, 50 spänn för en hel säsong - det är inte dåligt det! ;)
 
 
- Vad har ni gjort idag? :) Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback