31th Augusti

Hello my readers! Förlåt för att jag itne har bloggat på typ hundra år men nej, skojja bara men vårt internet går ju segt så orkar inte sätta på datan och vänta i hundra på att en bild ska laddas upp här. Denna vecka har gått fort och nu är hösten snart inne för i morgon går vi ju in på 1:a September och sen blir det vinter så mitt sista år i 9:an kommer gå fort. Sen kommer jag ändå inte kunna blogga ofta för det blir nationella prov och då måste man plugga för att satsa hårt och kommer göra det sen så tränar jag 4x i veckan och ibland på helgerna (som jag ska göra idag). Jag kommer har fullt upp i veckorna och på helgerna får jag passa på att vila ut mig inför nya veckor framöver.
 
Idag gick jag upp vid halv 10 för att åka in till stan med mamma och gå på step-up klockan 11 nere på väderkvarn. Det är kul men jobbigt! Men rekomenderar att testa det någon gång för er som vill. Just nu sitter jag uppe hemma hos mormor för jag och mamma ska gå på zumbainvigningen dom har på Fyrishov klockan 2 och så ska jag testa.
Bloggar mer när jag kommer hem om internet fungerar?! Så måste avrunda nu för ska åka på zumban!!....
 
Puss&kram! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback