3:e Advent - mini shopping

"Presenterna jag fick när jag fyllde år kommer under veckan"
Hej alla pigga och glada! Igår hade jag en helt amazing day med familj och vänner som kom och firade mig på min födelsedag. Fick även också fina gratulationer på facebook & instagram som var så rörande för mig haha ♥ 
 
3:e Advent är det idag och dagen har spenderats med mamma inne i stan. Vi har ätit lunch på ikea, köpt hörlurar till mig som jag fick i födelsedagspresent (fick vara med och välja) - och nu ska dessa hörlurar från a-JAYS märke banne mig hålla i några år. Sen har vi också tittat lite på Gränby Centrum och jag har börjat leta julklappar till mina föräldrar. Jag vet vad jag ska köpa till mamma men inte pappa ännu.... (Ge förslag!!!) 
Kom hem med ett halsband till mig själv, en julklapp till en kompis och ett par gymhandskar eller vad man ska säga?!. Handskar som man anväder på gymmet för att inte få ont i händerna. Blev ett par svarta med rosa rand på sidorna. Snyggt!
• Sen så har jag också tittat lite på andra julklappar som jag önskar mig i jul. Önskar mig inte jättemycket men så får det bli när man önskar sig lite dyrare saker hehe, sen förväntar jag mig inte heller att få allt :) 
Pss. Ovan kan ni se det jag köpte idag till mig själv haha. 
 
Nu: ska jag förbereda mig med lite snacks tills solsidan börjar ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback