Packa Packa Packa

 
God kväll! 
Kom precis hem från Gamla Uppsala efter att ha varit på knytkalas för farmor. Hon fyller 80 år imorgon och då överraskade alla henne med ett knytkalas :) Det var kul att träffa alla igen och umgås. Jag åkte ju tåget in och buss till Gamla Uppsala för orkade inte åka tidigt när mamma och pappa åkte imorse så kom dit ungefär vid två då alla skulle vara är :) Har precis blivit klar med packningen, det sista lägger jag ner imorgon bitti - för imorgon åker jag till Göteborg och ska spela i Partille Cup denna vecka med laget och det ska bli kul. Men dom andra åker inte förns på måndag morgon och jag, mamma och pappa åker imorgon och jag campar en natt med dom (alltså imorgon kväll) sen på måndag bor jag med laget.
 
Snart ska jag äta och sen ska jag titta på Sommar Krysset innan jag går och lägger mig. Jag bloggar nog inge mer idag utan vi får höras imorgon när vi komit fram till campingen! 
 
Pss. Bilder kommer nog imorgon från kalaset idag. . . 
 
Vi hörs då, puss&kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback