22-23 degrees out today

Tjena! 

Bloggar en liten snabbis innan jag ska dra på träning. Idag har det varit jättevarmt igen typ som igår och det är as jobbigt att tänka då i värmen. Ni kanske håller med mig?, framför allt när man sitter ute och ska plugga. I skolan så har det hänt lite saker bla. jag har redovisat mitt steg 19 i svenska som jag hade lite rest på, sista idrottspasset och ingen mer kurs!! (kurs= no, so, fy, ke, hi osv...) Fett glad asså! Nu har jag bara matten kvar att redovisa för hann inte med det idag och det var deadline idag och jag vet inte om jag kan redovisa det på måndag men hoppas på det :) Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart stänga ner för att cyckla till träningen.
 
Glöm inte, ikväll är det finalen av Let´s Dance!! Vem hejar ni på? Jag hejar på Oscar Zia :) 
Ha en fortsatt trevlig fredags eftermiddag så hörs vi senare ikväll! puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback