The Lucky One

Betyg: 5/5
Hej hopp! Tisdag idag, men jag tycker det känns som onsdag men det är ju imorgon. Jag har haft en bra dag iaf. Ett seminarium om Kalla kriget och om kommunistiska regimer (igår). Båda gick bra så nu är det skönt att äntligen gjort båda. Det ända som är klart innan julavslutningen är nu fysik & kemi prov + debatt på det, geografi prov på vart alla länder ligger i Sydost Asien och sedan geografi seminarium - så det är inte så mycket egentligen. 
 
Varför jag har en bild på flmen The Lucky One?.. Är för att jag tittade precis på den nyss och den var jätte bra. Orkar inte direkt förklara handlingen men kolla bara på den på datan eller läs mer om den på internet. Det är i alla fall en kärleksfilm vilket jag älskar, haha!! Det är en utav mina favorit genre på filmer. - Vilken slags genre gillar ni på filmer? 
Den var jättebra iaf och jag rekomenderar den. Ni ser ju betyget jag gav den ↑. Kvällen planer var egentilgen att åka titta på fotbolls matcher i Diöshallen men så blev det inte alla (hehe..) för att jag var så himla trött när jag åkte hem från skolan så ikväll har jag bara slappat framför filmen och ätit lite chips, som jag egentligen inte ska göra för då tappar jag träningen vilket inte är så bra. Men någon gång måste man faktiskt eller hur?? :P 
Nu ska jag sluta underhålla er om vad jag typ har gjort idag utan jag ska kolla på en till kärleks film för mig själv och sitta och gråta för mig själv när det är sorgligt hahahaha XD. Seriously? I have no life!!! 
 
Bye, bye my friends ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback