Uppsala HK - Lidingö

Ville bara säga god natt innan jag lägger ner ipaden och släcker lampan för idag. Spelade ju som sagt min första match med Uppsala HK och vi vann mot Lidingö med 20-6. Vilket var ett bra resultat på grund att vi bara var 9 spelare. Anledningen till att vi var så få idag var för att typ nästa alla dom andra i laget var i Upplands Väsby på USM, så vhadde en seriematch och USM samtidigt med det gick med båda ändå. Serieatche som jag spelade så fick vi låna 3 stycken 00:or . Men jag hoppas att det gick bra för dom på USM!. 
 
Påvägen dit fick en bil punktering så vi kom en halvtime innan matchstart men det gick också helt ok men man ska ju ha lite mer tid att värma upp osv, man hade ju nye heller räkna med punka så så kan det gå! Who nerver knows lixom!... Nu ska jag sova för är trött efter denna dag :). 
 
Gid natt och så hörs vi imorgon/om några timmar haha... (För teknisk sätt så är vi ju inne på söndagen nu eftersm klockan ha passerat tolv). Pöss <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback