Gravity

 
Hejsan! Ledsen att jag inte har bloggat under 2 dagar men jag är som sagt i Stockholm hos mina sysslingar (stavning). Jag kom som sagt till dom i söndags och igår var vi i Täby Centrum vilket var kul. Jag kan säga att det var mycket bättre än typ Gränby Centrum haha, för det är större i Täby plus bättre affärer som tex. Tommy Hillfinger, Odd Molly osv. Det var nice. Jag köpte ett halsband från Bik Bok och en munktröja från Hollister-passade på för det var rätt billigt för att vara Hollister hihi^^. Bilder kommer väl upp när jag kommer hem, på kvällen imorgon.
 
Idag är det tisdag och det som står på schemat idag är bio. Har inte varit på bio på ganska länge så det passar idag :) Jag ska se Gravity med Lucas och dom andra ska titta på Lasse-Maja och Smurfarna 2. Vi delade upp det för vissa ska se Smurfarna 2 och Lasse-Maja. Gravity: Handlar om två människor som är ute i rymden, men allt går inte engligt planerna. Skeppet eller vad man säger sprängs och båda två är ensamma när kontakten bryts med jorden och för varje andertag så minskar syret och dom åker ut i universum. "Detta kanske inte var min bäste beskrivning men ni får gå in på sf.se annars." Nu ska jag ta och göra iordning mig innan vi ska åka. 
 
Ha det bra så hörs vi antingen ikväll eller imorgon när jag kommer hem ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback