07.50

Bild från i måndags
 
God morgon på er! Det var ett tag sedan jag gjorde ett morgon inlägg, haha. Nej, men saken är det att idag får jag skjutss till skolan så behöver inte hålla någon tid på bussar och tåg hehe - så det är ärför jag hinner slänga in ett snabbt inlägg nu. Idag är det onsdag och bara två dagar kvar i skolan och sen på mpndag och tisdag så har jag tagit ledigt för att åka till LONDON!! Är så fett taggad på det och det ska bli så kul!! :D Sen är vi lediga för att det är valborg osv. Idag är det skönt att vi går kort dag i skolan idag vilket är väldigt skönt, så hinner med ett tåg som går en timme tidigare. 
 
Nej, nu måste jag gå och fixa det sista innan vi ska åka. Ha en bra dag - ses senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback