8 April

Gamal bid där jag har mitt vackra långa hår :´(
... Idag så har jag haft en ganska bra dag förutom nationella prov typ hela dagen. Dagen startade med amerikanska pankakor till fruskost (ni som inte har testat det måste testa det!! HUR GOTT SOM HELST!!  ) Tog sedan tåget in till stan för att köpa chockladkaka och festis på pressybyrån för 53 j*vla kroner haha XD Men nu har jag lärt mig det att, köpa på Ica någon dag innan för där är det billigre. Kom till skolan vid kvart över åtta och tog mitt pick o pack in till aulan där vi skulle skriva 3 delprov i fysik.
 
Första delen gick faktiskt ganska bra än vad jag hade förväntat mig. Det enda jag inte svarade på var typ "vilka egenskaper har gammastrålning??" - men får hoppas på att jag åtminstonde får E för det är det jag satsar sen skadar det inte heller att får högre. Efter det hade vi rast i en halv timme och d chillade jag i musiken med Julia och åt godis XP... 
Den andra delen gick också helt okey där man skriva en argumenterande text om ett ämne. Mer säger jag inte för då kan ni som inte har haft fysik prov än, veta vad som kommer på provet. Och den sista var att man skulle planera sin egen labb gick också helt okey men jag fattade inte första punkten. - När jag kom hem så fick inte min hjärna sluta för idag utan det stog två timmar matte på schemat med läxhjälp från allakando vilket är jättebra som jag har nämt tidigare. Så idag räknade vi (jag) med omvandlningar och ekvationer. På lördag blir det problemlösningar och lite annat i två timmar, men vad gör man inte för matteprov liksom?!!.. 
 
Right now: så ska jag dra mig mot sängs för att sova i min mysiga säng som står bakom mig haha. Imorgon händer det inget speciellt utan då har jag jour med Gustav så vi ska hjälpa till att sitta i receptionen, kul?? ^^då kan man sova :)).. och eventuellt vara i köket men det hoppas jag inte haha XD (inte torka bord iaf) :P
 
Tack för mig och god natt! Bloggar nog mer imorgon. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback