Brunch: Våfflor


God morgon eller god förmiddag, rättare sagt! :P Idag fick jag en rejäl sovmorgon för börjar inte förns tolv haha. Så det var skönt! Låg och tittade på The Fault In Our Stars halva natten igår så behövde sovmorgon. 

Filmen var riktigt bra. Precis som boken. Men det jag blev lite besviken på var att den var exakt som boken. Om man jämföred typ The Hunger Games filmerna och boken, så är det lite skillnad men filmen var iaf bra och sorglig. En film om äkta kärlek osv. 

Imorse innan jag åkte till skolan så sprang jag in på Gränby Centrum för att lägga undan ett par höstskor som jag kanske eventuellt köper sedan. 
Right now: så sitter jag och äter en brunch för sket i frukost imorse. Sitter på Frukost & Café nu och äter våfflor!!! Mums!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback