Color Fight

 Inte bloggat på några dagar eftersom jag verken har haft tid eller orkar för hat fullt upp! Hej på er förresten!.... Idag är det vår näst sista dag här i Brighton, tråkigt nog. Har haft tre underbara veckor med massa roligheter och träffat underbara människor från olika delar av världen vilket har varit amazing! Igår tillbringade vi hela dagen i London för shopping vilket var kul. Har dock inte köpt så himla mycket under essa tre veckor, vilket jag är nöjd över. Är inte den personen jag var förut när det gällde shopping hahaha. Ni kommer få se allt jag köpte i omgångar eller i ett inlägg. Får se hur det blir, men har inte bestämt mig än.
 
...Dagens planer har iaf varit att vi har fått lite shopping tid i Brighton idag och jag har shoppat på Primark vilket jag inte hann med igår i London för det var så mycket folk och jag var för det mesta dels irriterad hela tiden där inne haha. På eftermiddagen så har vi iaf haft color fight på "skolgården". Skit kul var det!! Vi kastade färger på varandra och det var som pulver överallt på en hahaha^^ Sen så "sprang"/gick alla ner till stranden för att bada i det kalla vattnet för att tvätta av sig färgerna - bland de höga vågorna. Hahaha, jag fick "typ" en hostattack i vattnet bland de höga vågorna, så fick Julia (från Italien) dra upp mig hahahaha XD ##faiiil!! 
- Jahapp, såhär såg man ut efter kriget :P #lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback