Fix & trix

Bild från London 2014 (språkresa)  
 
Hej! Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen under dom senaste dagarna. Har verken orkat eller inte haft lusten, varför vet jag inte. Tror jag håller på att tappa litte inspor igen.. ?(!), Hur som helst så tänkte jag göra ett inlägg där jag visar min senaste instagram. Har inte gjort det på ett tag nu, så nu är det dags igen. Det kommer imorgon. Idag så har jag hållt på i mitt rum hemma hos mamma och resultatet har blivit bra. Ni kommer få bilder på båda mina rum när det är helt klart. Jag och mamma har även varit och inhandlat nya nattugsbords(??)-lampor och lyktor som jag ska ha på väggen. Imorgon är det Måndag igen vilket betyder skola. Är rätt taggad på det för då har man någonting att göra på dagarna haha. Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback