Mistis Grand Hotel

 
Hej på er! Vi har precis kommit till hotellet här i Rhodos stad, jag och mamma efter 3/5 h flygresa hit och 30 min med buss från flygplatsen. Är så galet trött för att jag gick och lag mig ganska sent igår (gick upp klockan 3 imorse hehe) men samtidigt så har jag tagit lite för mycket av min hostmedicin - som gör att jag blir trött så jag har i stort sätt sovit hela vägen på flyget och är fortfarande rätt sömnig nu. Men får gå och lägga mig i tid ikväll istället. Har för en stund sen checkat in och vi vår inte vårat rum förns klockan 2. "Vi ligger en timme före svensk tid". Jag har datorn med mig såklart och massor av härliga bilder kommer det bli under denna veckan. Kommer göra så gott jag kan med bloggningen men internet är inte på topp kan jag säga haha. Lite halv-segt sådäär... 
 
Jag hoppas ni kommer ha det bra i Sverige trots att skolan börjar om två veckor... Jag är taggad men samtidigt inte hehe. Har gåt och grubblat på det där under typ hela sommarlovet. Jaja, nog med det och njut av de sista veckorna! Ha det gött. Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback