Sista dagen

Bild från igår kväll!

Tjena bloggis! Nu är man ny duschad och fräch efter en hel dag ute på havet. Skönt haha. Vi har åkt ut med en båt (Waterhoppers) och dykt och snorklat. Det var härligt, speciellt dykning med tuber å allt - eftersom jag inte har gjort det förut. Har bara snorklat tidigare i Thailand. Dock slår inte denna dykningen/snorklingen Thailand, för det var bara massa stenar och fula småfiskar. I Thailand så är det mycket finare fiskar, koraller osv (!). 

(Kommer nog kanske bjuda på nägra bilder från dykningen/snorklingen idag, men det bli när jag kommer hem för har så sjukt mycket bilder att visa er under en låååång tid nu. Och jag har inte heller visat alla från england så ni kommer få se mycket res-bilder framöver ;)

Nu ska jag kila bort mor restaurangen för att äta och sedan gå ut en sista gång innan vi åker hem imorgon. Ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback