Den 25 Januari 2014

 
God kväll på er! Idag är det sista helgen i Januari. Herre gud vad tiden går fort haha! Jag hoppas att ni har haft en bra lördag? Själv så har jag inte gjort så mycket idag. Tanken var att jag skulle träna step-up med en kompis men jag hostar och har lite ont i huvudet då & då vilket inte är kul. Har klarat mig från feber än så länge så jag hoppas jag gör det i veckan också, det tror jag iaf. Åkte en sväng in till stan idag för att köpa en ryggsäck och fixat min gitarr inne på 4Sound. Den lät konstigt och jag visste inte vad som var "felet" men fick iaf hjälp med det och dom sa att strängarna var för spända. Hoppsan! Det tänkte inte jag på haha^^, men nu låter den som den ska vilket jag är nöjd med. Jag har typ suttit och spelat hela kvällen så att mina fingrar går av - men nu ska jag gå ner och poppa popcorn och sätta mig framför tvburken. Imorgon väntar roliga saker för mig för ska nämligen prova på två olika dansstilar igen som jag gjorde i torsdags. Ni behöver inte vara oroliga för att jag inte ska blogga imorgon men jag gör det innan jag åker så det är lugnt! 
 
Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig Lördagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback