Beautiful Day

 
Hello! Min dag började med att jag och Daniela kollade på New Girl på morgonen som gjorde att vi missade två bussar, för vi skulle träffa kompisar vid gipen haha. Så kan det gå när man inte håller koll på tiden :P Men vi kom dit en halvtimme senare haha. När vi väl var där i den heta sommar värmen så spelade vi lite boll och chillade för vi kunde inte göra så "jobbiga" saker eftersom det var sååå varmt. Sen vid två tiden ungefär så gick typ alla hem, fast jag och Alva åkte hem till Julia en stund och chillade där. Efter ett tag kom Julias kusin och hennes mamma som e från Australien hem till Julia och direkt när dom kom så åkte vi till Lyssnarängen och badade. Såå skönt att bada!! Efter en hel dag med roligheter så är jag helt slut, så ikväll ska jag chilla och kolla på serier. #LOL haha.
Fick dessutom snacka engelska med Hannah (Julias kusin), men det var nyttigt för då har jag övat lite inför England nästa vecka ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback