Det kommer aldrig va över för mig

Jag just nu..

Hola people! Hur har ni haft det? Själv har jag chillat på förmiddagen och kollat min packning inför onsdag. Har tydligen tagot med mig för mycket tröjor enligt mamma haha. Så kan det gå! Det är tur att jag har någon som kollar min packning för annars slutar det med att jag tr med mig hela garderoben haha. (Visar det jag köpte idag imorgon!)

Iaf, tillbaka till mindag: På eftermiddagen cyklade jag ner på stan för-sista-minuten shopping innan jag åker till England. Köpte ett pat shorts, en bikini och dusch grejer till the trip. När jag hade handlat det så åkte jag vidare till stadsparken för att möta upp några vänner innan vi skiljs åt igen.

Nu hoppade jag precis på bussen för att möta upp Jon å dem andra igen. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag? Även fast det har blivit lite muligt och regndroppar från himlen :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback