Oxford Sneak Peak...

 
Hey guys! Hoppas ni har haft en bra helg? Det har jag iaf haft förutom att jag låg hemma på Lördagen men igår så åkte jag till Oxford. Det var en sån himla mysig stad och värd att se. Alla gamla byggnader var så himla fina så att man inte ville lämna staden haha. Dock så var inte Harry Potter -affären öppen, för att det var söndag. Men jag tycker ni borde åka dit och se staden och alla fantastiska byggnader.
 
Just nu är vi hemma och fixar oss inför kvällen. Kvällens aktiviteter idag är att ha en avskedsmiddag för dom som åker hem imorgron, tråkigt nog. Jag har iaf fått många fina vänner från olika länder som vi nu ska äta pizzabuffé med och sen gå vidare till hawaii-discot haha. Köpte en "hawaii"-tröja på Primark för typ 5 pund. (Kommer nog upp outfit bild på det). Nu är det en timme kvar tills våran bus går så ska ta och göra mig i ordning. Medans, så bjuder jag på några bilder från Oxford. Ha det bra! Kramisar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback