17 Oktober

 
Hello, guys! Sorry för dålig uppdate, som vanligt nu. Tror detta har blivit en vana för mig för har inte haft tiden och orken utan det har jag lagt ner tid på mina studier istället, men skolan går först över allt annat enligt mig - så jag ber tusen gånger om ursäkt om bloggen har stått tom och kommer göra det lite då och då. Jag försöker blogga så fort jag har tid och orken för studierna tar mycket på krafterna.
 
Hur som helst, så har jag haft en bra dag. Haft föreläsning idag så har itne haft så mycket lektioner eftersom vi har haft Jo-dagar. Dagar där man arbetar i grupp med både ettor, tvåor och treor och ska skapa en tidning på nätet och sen så ska man intervjua olika människor från en konferenss osv. Allt som "typ" en journalist gör ute i det riktiga livet. 
 
Ska nog inte göra så mycket ikväll, kanske kolla på Idol, kanske pugga och bara chilla för jag är såå trött för har inte sovit så mycket inatt - för att jag och Daniela kollade på Blended halva natten typ, hahaha XP 
Not so smart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback