Lazy Sunday

Bild från igår då jag och Sofia var på fashion weekend! :)
 
Hejsan! Har ni haft en bra helg? Själv så har jag haft en bra helg. Träffat kompisar och levt livet liksom :-) 
Idag så är det Söndag och sista dagen innan en ny vecka börjar med plugg. Min dag började med att ligga hemma i pyjamas hela förmiddagen framför datorn men jag måste medge att jag har pluggat också. Lite senare på eftermiddagen så åkte jag hem till mamma, och efter det så åkte jag och hämtade Sandra med moppen - och åkte upp till Gränby för att umgås lite. Det var rätt länge sedan vi var med varandra så det var kul att umgås lite sådär på en Söndagskväll. Nu sitter jag ny duschad och fräch här i mitt coziga rum och väntar på maten. Känner doften av currygryta med ris. Mmmm gott!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback