Modevisning i St:Per

 
Bilder från dagen! 
 
Vid halv tio tiden i morse så vaknade jag, låg och drog mig lite i sängen, fixade mig och tog moppen upp till mamma för att hämta min svarta kappa och väska som jag hade idag på fashion week. Vid två tiden så mötte jag upp Sofia vid Stadsteatern för att hämta biljetter till haute couture (stavning??!!) visning, men det visade sig vara något helt annat (?!) men som tur så kostade biljetterna ingenting. Sen begav vi oss mot St:Persgallerian där jag tog dessa bilder ovan ↑. Vi tittade på en modevisning från alla affärerna i St:Per - där modellerna från Top Model 2014 gick, vilket var kul att se!! Efter åt så tog jag bild med två modeller "men det avslöjar jag inte än :P" och sen så satte vi oss ner på Espressohouse för att ta ett break. Sen så gjorde vi inte så mycket mer än att kolla lite i affärer.
 
Jag fick med mig hem två par knästrumpor som jag kommer använda till mina Johnny Bulls. Tror det kommer bli rätt snyggt :-P ?!... Efter vi hade varit på stan så åkte vi hem till Sofia för att äta middag och ha lite tjejmys, och nu sitter jag här hemma och ska ta och gå och lägga mig nu för är väääldigt trött efter dagens aktiviteter. - Det kommer mer bilder imorgon  och i veckan, så ni behöver inte oroa er, plus outfit bilder från idag!! ;-) 
 
God natt! - J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback